دومین کنفرانس فناوری‌های نوین در بسته‌بندی‌های پلیمری

طبق اعلام دبیرخانه دومین کنفرانس فناوری های نوین در بسته بندی های پلیمری، حضور و سخنرانی آقای سلجوک آکسوی، مدیر عامل و مالک شرکت آکسوی پلاستیک در این کنفرانس قطعی شده است. سخنرانی آقای آکسوی پیرامون کاربرد کمک فرآیندها در صنایع بسته بندی خواهد بود.

شرکت آکسوی پلاستیک در سال 1982 تاسیس شده و یک تامین کننده نوآور و فن آور در زمینه تولید مستربچ های رنگی، افزودنی های خاص و پلیمرهای کاربردی می باشد. این شرکت در شهر استانبول ترکیه واقع شده و برای مدت 33 سال تمام بازار ترکیه را تحت پوشش خود قرار داده است. به باور آکسوی، تجربه و تخصص موجب ایجاد تمایز بین شرکت ها می شود.

مشتریان آکسوی از تعهد به خدمت قابل اعتماد بهره می برند. این شرکت در بر طرف کردن نیازهای مشتریان، دقیق، سریع و منعطف است. به منظور حفظ تلاش برای کیفیت و توسعه، آکسوی پلاستیک به یک سیستم یکپارچه مدیریت وابسته بوده و مطابق با استانداردهای iso9001، iso14001 و OHSAS18000 گواهی شده است.

لازم به ذکر است، دومین کنفرانس فناوری های نوین در بسته بندی های پلیمری 24 بهمن ماه 1397 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. پیرو تصمیمات اتخاذ شده در شورای سیاستگذاری این کنفرانس، به منظور بهره‌وری بیشتر مخاطبین، موضوع سخنرانی ها کاربردی و همسو با فناوری های روز دنیا و نیازهای صنعت ایران خواهد بود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه کنفرانس به شماره تلفن 88322042 تماس حاصل نموده و یا در کانال تلگرام کنفرانس به آدرس @IPP2019 عضو شوند.

زمان های مهم

آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات: 20 دی ماه
تاریخ اعلام نتایج داوری مقالات: 1 بهمن ماه

آخرین مهلت ثبت نام  مرحله اول: 1 دی ماه
آخرین مهلت ثبت نام  مرحله دوم: 15 بهمن ماه

سخنرانان کلیدی

دریافت پوستر

مکان کنفرانس

1
هتل المپیک
1
هتل المپیک تهران

حامیان رسانه ای