ایران پلی پک
  • خانه
  • اطلاعات کنفرانس
    • اهداف و مخاطبین کنفرانس
    • محورهای کنفرانس
    • شورای سیاست گذاری
    • اعضای کمیته علمی کنفرانس
    • محل برگزاری کنفرانس
  • کنفرانس اول
  • ارسال مقالات
  • درخواست حضور در کنفرانس
  • اخبار و اطلاعیه ها
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو

جهاد کشاورزی از برندسازی محصولات کشاورزی حمایت می‌کند

معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، در مورد نقش و تاثیر برندسازی در رونق اقتصاد بخش کشاورزی می گوید: تولیدکننده‌های خرد، نه‌تنها توانایی کنترل کیفیت محصولات تولیدی و تولید به اندازه کافی را ندارند، بلکه سیستم مالی آن ها قادر به ایجاد و ساخت برند شناخته شده و محبوب نیست.

علی‌اکبر مهرفرد با بیان اینکه برندسازی با بزرگ شدن شرکت‌های تولیدی – تجاری شکل می‌گیرد که این امر از برنامه‌های در اولویت وزارت جهاد کشاورزی است، اظهار می دارد: برندسازی تاثیرگذار در بخش کشاورزی، در گرو تکمیل بودن زنجیره طراحی تولید، فرآوری، بازاریابی، فروش و صادرات است.

وی در ادامه به یکی از نمونه‌های موفق در امر برندسازی بخش کشاورزی که در رونق بخش کشاورزی تاثیر‌گذار بوده است، به شرکت کشت و صنعت «روژین‌تاک» در استان کرمانشاه اشاره می کند ومی گوید: این برند یکی از برندسازهای موفق کشور است که در استان کرمانشاه فعالیت خوبی داشته و دارد و با ۳ هزار کشاورز قرارداد همکاری دارد. همکاری‌ای که موجب رونق کشت گوجه فرنگی در آن استان و تنظیم بازار این محصول در منطقه نیز شده است.

معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی تاکید می کند: همزمان با تولید، باید بازار محصولات کشاورزی توسعه یابد؛ چرا که تولید بدون بازار و تقاضا مفهومی ندارد.

دبیر خانه دائمی کنفرانس ایران پلی پک

تهران، میدان هفتم تیر، خیابان مفتح شمالی، خیابان ملایری پور، پلاک ۱۰۷

شرکت همایشیاران

شماره تلفن: ۸۸۳۲۲۰۴۲ ۰۲۱

ایمیل: info@iranpolypack.com

© کپی رایت - ایران پلی پک
  • Twitter
  • Dribbble
  • Instagram
به کارگیری ماده پلیمری جدید برای کاهش بار میکروبی در بسته بندی زعفران... ظروف تنقلات با فیلم‌های سرپوش(Lead) قابل بسته شدن مجدد...
رفتن به بالا